top of page
background_alt_edited.jpg

BEDRIJFSPAND TAXEREN

Heeft u een taxatierapport van uw bedrijfspand nodig?

WAAROM UW BEDRIJFSPAND TAXEREN?

AANKOOP / VERKOOP ONROEREND GOED

Inzicht verkrijgen in de waarde van het onroerend goed ten behoeve van een aankoop- en-/of verkoopbeslissing en-/of het verkrijgen van een hypotheek. Wij weten er alles van, neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

WAAROM UW BEDRIJFSPAND TAXEREN?

VERBOUWING VASTGOED

Inzicht verkrijgen in de waarde van het onroerend goed na verbouw? Ook hiervoor bent u bij ons aan het goede adres, wij horen graag.

WAAROM UW BEDRIJFSPAND TAXEREN?

DIVERSE FISCALE DOELEINDEN

Heeft u een taxatierapport nodig voor bijvoorbeeld de belastingdienst, een aan- of verkoopbeslissing of voor de verhuur, dan bent u bij ons aan het juiste adres, we informeren u graag verder.

WAAROM UW BEDRIJFSPAND TAXEREN?

AANPASSING / OVERSLUITING FINANCIERING

Indien u een financiering wilt aanpassen en-/of oversluiten, dan is het voor de geldverstrekker noodzakelijk dat er een taxatierapport wordt opgesteld. Wij verzorgen dit graag voor u, u bent bij ons aan het juiste adres.

PORTFOLIO

RECENTE BOG TAXATIES

taxateurs-edwin-rene.jpg

ONZE WERKWIJZE

In 4 stappen naar uw taxatierapport

STAP 1: OFFERTE AANVRAGEN

Vooraf weet u precies waar u aan toe bent. De offerte kunt u online ondertekenen.

Na ontvangst van de getekende offerte en ontvangst van de benodigde objectinformatie, nemen wij contact op voor het maken van de afspraak voor de taxatie.

STAP 2: TAXEREN

Tijdens de taxatie wordt er een opname gedaan van het gehele object.

 

De taxateur meet het object in, beoordeelt het object op basis van de algehele staat van onderhoud, opleveringsniveau etc. en maakt foto’s voor in het rapport. Zonodig kan hij nog een aantal specifieke vragen stellen. Voorts wordt het pand aan de buitenzijde geïnspecteerd doormiddel van drone-opnames.

 

Het is de bedoeling dat er zoveel mogelijk gegevens verzameld worden over het pand.

STAP 3: UITWERKING TAXATIE

Na de taxatie is het een kwestie van rechercheren, vergelijken en rekenen.

 

Met al de verzamelde data wordt de waarde zo goed mogelijk onderbouwd, door relevante en recente referenties en vastgesteld.

 

De foto’s en alle bijbehorende bijlages worden toegevoegd aan het rapport.

STAP 4: HET TAXATIERAPPORT

Het concept-taxatierapport wordt ter beoordeling aangeboden aan een 2e (externe) taxateur. 

 

Na zijn controle en na ondertekening van zijn plausibiliteitsverklaring wordt het rapport definitief gemaakt en digitaal verzonden aan de opdrachtgever.

BEDRIJFSGEGEVENS

Zoomer Nijp Taxatieburo

KvK - 67221386

BTW nr. - NL856882628B01

Algemene Voorwaarden & Privacy

CONTACT

Dudokplein 220

't Palet (2e verdieping)

3315KH Dordrecht

WAAROM UW BEDRIJFSPAND TAXEREN?

AANKOOP / VERKOOP ONROEREND GOED

Inzicht verkrijgen in de waarde van het onroerend goed ten behoeve van een aankoop- en-/of verkoopbeslissing en-/of het verkrijgen van een hypotheek. Wij weten er alles van, neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

WAAROM UW BEDRIJFSPAND TAXEREN?

VERBOUWING VASTGOED

Inzicht verkrijgen in de waarde van het onroerend goed na verbouw? Ook hiervoor bent u bij ons aan het goede adres, wij horen graag.

WAAROM UW BEDRIJFSPAND TAXEREN?

DIVERSE FISCALE DOELEINDEN

Heeft u een taxatierapport nodig voor bijvoorbeeld de belastingdienst, een aan- of verkoopbeslissing of voor de verhuur, dan bent u bij ons aan het juiste adres, we informeren u graag verder.

WAAROM UW BEDRIJFSPAND TAXEREN?

AANPASSING / OVERSLUITING FINANCIERING

Indien u een financiering wilt aanpassen en-/of oversluiten, dan is het voor de geldverstrekker noodzakelijk dat er een taxatierapport wordt opgesteld. Wij verzorgen dit graag voor u, u bent bij ons aan het juiste adres.

bottom of page